Strony internetowe są jednymi z bazowych źródeł informacji
Nowoczesne firmy spożywcze nienagannie śledzą trendy i dostosowują się do nich, w związku z tym niesłychanie niejednokrotnie dochodzi do sytuacji, w której małe oraz ekologiczne firmy fabrykujące naturalne przyprawy czy składniki do gotowania zostają zbyte wielkiemu kapitałowi. Na dodatek gigantyczne firmy produkujące żywność na całym świecie umieją wpływać na sprzedaż i świadomość konsumencką własnym niesamowicie dopracowanym marketingiem. Coraz łatwiej znaleźć dziś na sklepowych półkach produkty, które są ekologicznie czy też bio z nazwy, lecz w rzeczywistości często przedsiębiorstwo wytwarzające taki towar tylko projektuje słusznie opakowanie – ludzie natomiast z zapałem wybierają produkty oferowane jako naturalne, pochodzące z ekologicznych farm, bo czują się znacznie poprawniej z przekonaniem, że wybierają droższe a jednocześnie zdrowsze rozwiązania. Tutaj pomagają także warsztaty kulinarne. Marketing funkcjonuje tu jednakże w zależności od prawnych regulacji, gdyż w wielu krajach są niesłychanie rygorystyczne zapisy co do tego, która żywność może być reklamowana jako ekologiczna.
1. spis tresci
2. artykuly
3. artykuly
4. felietony
5. teksty